dimarts, 21 d’abril del 2015

Avui ja fa 1 any!! (14 novembre 2014)

14 novembre 2014..... AVUI FA UN ANY DE...

Sense més propòsits que anar fent, deixant-me portar per les situacions... 

AVUI JA FA UN ANY!!!

Fa un any que vaig fer el meu primer Taller de Portanadons a l´Espai Familiar La Lluna, un taller :-), amb preparació prèvia, data i difusió :-)!!!

Abans havia anat fent alguna coseta però potser no va ser fins aquell dia, ara fa un any que va començar a arrencar El Meu Baldufeta. gestar, néixer i créixer com a projecte ferm. Amb ganes d´anar més enllà, en convertir una vocació en qui sap si una professió a la que dedicar-me.

I, des d´aquell dia, molt mica a mica, passet a passet, anar trobant dreceres correctes i camins que m´han fet tornar enrere perquè potser no eren els idonis, Amb molta il.lusió sempre, però anant endavant i enrere, aturant-me i valorant sobretot, el què, a qui, com, on, perquè, quan,.... tantes i tantes preguntes que de vegades fins i tot em fan fer STOPS de I ARA QUÈ?? 

Després d´aquell taller de portanadons, han vingut d´altres: de porteig, massatge, contes..-. fins i tot alguna xerrada. I només puc dir que: m´encanta!!!

He d´agraïr infinitament la paciència del meu fill i el meu marit que m´acompanyen allà on poden i esperen esperen, amb recolzament amorós i pacient, perque saben les hores dedicades, la il.lusió en cada pas que faig, els dubtes de vegades, les incerteses.... i com visc tot aquest projecte tan i tan personal!!

Agraeixo de cor també a totes les persones que al llarg d´aquest temps, m´han anat donant suport, d´una manera o d´un altre, de vegades, només amb una paraula, una mirada, amb una oportunitat. Gràcies!!!

Potser en aquest any no he fet grans coses, potser no se´m coneix massa... però estic feliç!!

Contenta i tranquil.la perquè crec en el que faig, faig el que em surt de dins, el que sento....

I aixó és tot un repte: professional però també personal!!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada